Op basis van gezondheids- en hygiene overwegingen en EU bepalingen zijn de volgende voorwaarden verbonden aan een eventuele retournering van producten:
1. Mocht u niet tevreden zijn over uw bestelling, dan kunt u deze retourneren of ruilen, zolang de verpakking ongeopend en in oorspronkelijke staat is gebleven. U dient hiervoor binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling en je nodig hebt om in te loggen op uw account en volg de retourprocedure. We accepteren alleen retourneren zodra u inlogt op uw account volgen.
2. Producten die uit hun originele verpakking zijn verwijderd kunnen niet worden geruild. Op grond van hygiene kunnen plastic of andere onderbroeken niet worden gepast.
3. Tenzij het product een storing heeft, zal de klant verantwoordelijk voor de kosten voor het terugzenden van uw bestelling. Wij behouden ons het recht voor om te beoordelen of geretourneerde goederen voldoen aan de bovengestelde voorwaarden. Bestelkosten en risico van verlies voor de te retourneren producten zijn voor rekening van de verzender. Overweeg dus of je je zending aangetekend en verzekerd wil versturen.
4. Als je je artikelen per post hebt teruggestuurd, wordt het betaalde bedrag binnen 30 dagen verrekend of uitbetaald. Dit is afhankelijk van de betaaloptie waarmee je de artikelen hebt betaald bijv. PayPal, Ideal of bankoverboeking.
5. Email sales@outeurope.com voor vragen over retournen. Lees Algemene Voorwaarden voor meer over ons retourbeleid.